نمونه ای از راندوهای مقدماتی..
 
هنر من . . .
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : ندا

سلام.. امروز چند تا از راندوهای خیلی ساده از مصالح و منظر میزارم.... امیدوارم خوشتون بیاد... از پستهای بعدی هم نحوه کار با راپید و ماژیک رو تشریح میکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت23:06---1 فروردين 1392
عزیز من هر کاری میکنم عکسا باز نمیشن

درسا و 330
ساعت20:54---4 مهر 1390
شكست نفسي نكن جدي ميگم وب خوبي داري اميدوارم موفق بشي عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ هنری من خوش اومدین.. هدف من از این وبلاگ انتشار هنر در هر زمینه ای در کشورمون هست..
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 18411
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1